12

Försöker utan resultat få reda på något mer om Candys nya nummer annat än att Jared Leto är på omslaget. Vet inte hur det är för er men jag var tvungen att läsa detta för att förstå det - hade aldrig kunnat säga om det var han annars. Å andra sidan är min enda relation till honom typ olika posters i Frida och Girl, Interrupted och vad är det, tio år sen? Femton?

Jag recenserade Mums #4 i Expressen för ett tag sen och var rätt kritisk, vilket jag tycker var rättvist men också rätt trist - bland allt som ges ut idag är det en av få tidningar som känns som att den vill säga något, som har lite humor. Men ladda hellre ned tidigare nummer om ni vill läsa den, tycker jag. Eller läs fyran, alla kanske inte alltid håller med mig om allt.......

Vad ville jag säga med det här, ja du. Mums och Candy har inte riktigt några likheter förutom queer + kommer ut sällan. Ska försöka lägga beslag på numret när jag kan iaf. Hoppas att det är bra. Älskar formgivningen, det får mig att tänka på Sweet Charity.


Inga kommentarer: